Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van paulavdb - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van paulavdb - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2008 | Nederland, Tilburg

Nog maar 2 nachtjes en dan is het zover en ga ik beginnen aan mijn halve-wereldreis. Nog niets ligt vast, behalve een enkeltje Bangkok. Op deze website kun je de komende tijd al mijn avonturen volgen. Veel leesplezier!

  • 22 September 2008 - 10:21

    Annegriet:

    HA! De eerste.. Ik zal je verhalen volgen.. Ben benieuwd.

  • 22 September 2008 - 10:45

    Egbert:

    In Tilburg? das toch al een hele wereldreis!

    Maar serieus veel succes! en mocht je vlucht naar Bangkok toevallig mijn huisje aandoen dan ben je natuurlijk altijd welkom.

  • 22 September 2008 - 10:46

    Meine:

    Hey paula,

    Heel veel plezier en geniet ervan! Leuk om je zo te kunnen volgen.

    Groetjes Meine

  • 22 September 2008 - 11:50

    Annemarie:

    He lekker ding,
    ik zal je verhalen natuurlijk volgen. Oh ja zie je nog kans om de foto's van het topweekeinde nog op een mooie fotosite te zetten?
    Dan kunnen we nog wat nagenieten.
    Dikke knuffel

  • 22 September 2008 - 14:00

    Dennis:

    Nou je staat in de favorieten en links, dus volgen moet vast lukken...

    Heel veel plezier en suc6!!!

    Dennis

    @Egbert; waar ben jij eigenlijk te volgen??

  • 23 September 2008 - 11:44

    Stijn:

    Hey Paula,

    Alvast heel veel plezier en wie weet zien we elkaar 'Down Under'.

    Stijn

  • 23 September 2008 - 18:09

    Sanne:

    Geniet ervan!!

  • 24 September 2008 - 09:33

    Edith:

    Da's nog eens een kort openingsbericht :) Maar je reis moet dan ook nog beginnen... Zal je missen zussie!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2009

Voor de laatste keer...

13 Februari 2009

Good day mates

12 Januari 2009

Vaarwel mooi Azië

21 December 2008

The Pirates of Vietnam

27 November 2008

Cambodja

Actief sinds 22 Sept. 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 17389

Voorgaande reizen:

24 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: