Land of smiles - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van paulavdb - WaarBenJij.nu Land of smiles - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van paulavdb - WaarBenJij.nu

Land of smiles

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 September 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

Hier even een kort berichtje uit Thailand om te laten weten dat ik veilig aangekomen ben. Mijn eerste 2 dagen Bangkok zitten erop. Al veel gezien, veel gezweten en mijn "val me niet iedere 2 meter lastig blik" wordt al steeds beter.
Mijn nederlands nummer doet hier helemaal niks dus heb een Thais nummer nu: 0066(0)873543467. Om goedkoop te bellen, bel dan eerst naar 09001445. Dat is namelijk maar 3ct per minuut dan.
Onder het motto van goed verhaal, lekker kort. Tot de volgende knoop!

  • 26 September 2008 - 12:23

    Mari:

    dag Paula

    Begin is gemaakt goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. In Ghana heb je ervaring opgedaan om trouwlustige Ghanezen op opstand te houden, moet daar dus ook wel lukken.
    Kus pa

  • 26 September 2008 - 12:28

    Plien:

    Ook maar even een korte reactie dan ;-) (Moet de trein halen)

    Fijn te horen dat je veilig bent aangekomen en bizar me te bedenken dat jij nu tussen de Bangkokkers rondloopt, haha.

    Ik zal dit weekend 'ns even wat rond googlen om me iets meer een beeld te kunnen vormen.

    Geniet lekker, dappere dodo!

    Liefs!

    Plien

    PS: Stoer hoor, een Thais nummer hebben ;-)

  • 26 September 2008 - 12:50

    Anne:

    Ik wil ook 'n Thais nummer... ;)
    Leuk je te lezen. Geniet van het eten, daar en ik geloof ik nog jaloerser op dan op je thaise foon.

    Kus!

  • 26 September 2008 - 14:27

    Leonie:

    Ha zus ik hoorde van mama al dat de reis wel goed was gegaan.
    Maare.. waarom maar zo'n kort bericht? Als het om jouw reisverhalen gaat waan ik me even in het leven van een echte boekenwurm ;) Dus: Give me some more!
    Doei! x

  • 26 September 2008 - 15:04

    Annegriet:

    Het motto goed verhaal lekker kort gaat natuurlijk niet altijd op! Ben inderdaad benieuwd wat je plannen worden en naar alle belevenissen. Dus speciaal voor jou een nieuw motto: Lang verhaal, beetje banaal...

  • 26 September 2008 - 16:01

    Mirte:

    Hah...geweldig!!!
    Straks ben je volleerd afloever!!!
    Wat ga je doen? lekkere coctail op strand of afzien in jungle??? En leuke mensen ontmoet???

    Ben benieuwd...

    Liefs Mirte

  • 26 September 2008 - 16:16

    Raisa:

    Hah! Ik verwacht natuurlijk ook wel een beetje langer verhaal de volgende keer :P! Is het ook nu al tijd voor een ongecensureerde versie... Of gaat dat een beetje te snel?? Wat was dat ook alweer met een gelukspoppetje in je broekzak.....

    Dikke kus!

  • 27 September 2008 - 07:58

    OPa En Oma:

    HOi Paula
    Leuk dat je op deze manier je eigen kan laten horen en ons kan laten zien waar je bent we zullen je deze reis blijven volgen en hopen dat je een prettige lange vakantie mag hebben Groetjes Oma en Opa

  • 27 September 2008 - 10:06

    Arthur:

    Hey Paula,
    helaas kon ik niet bij je afscheidsborrel zijn. En sms had dus ook al geen zin. Leuk om een beetje op de hoogte te blijven. Hier heb ik ook een nieuwtje voor je... Raisa heeft moeite met poepen nu jij er niet meer bent... Ze moet nu opnieuw geconditioneerd worden. :)

    see u, liefs

  • 27 September 2008 - 10:12

    Edith:

    Zussie!!
    Vroeg me al af wanneer we wat van je zouden horen :) Wel een beetje een onbevredigend bericht, zo kort, maar je bent er tenslotte ook voor jezelf he, en niet voor het thuisfront ;)
    Geniet ervan, ik kijk uit naar je volgende teken van leven.

    Dikke kus

  • 27 September 2008 - 12:38

    Annemarie:

    He lekker ding,
    mmm ga je eindelijk geloofwaardig arrogant kijken? Daar wil ik natuurlijk een foto van zien!!! Blijf je nog langer in Bangkok? Wat is je volgende bestemming?
    Dikke knuffel

  • 27 September 2008 - 14:12

    Bq:

    Meer meer meer meer meer! wij moeten natuurlijk door jouw ogen, oren, neus je reis meemaken dus moet ALLES vertellen wat je doet :P. You go girl! hele dikke kus

  • 27 September 2008 - 18:42

    Anja En Arthur:

    Hey Paula,
    de start is gemaakt. Over 'n week kijken ze al niet meer naar je dan zegt je blik al genoeg :-) . Geniet van je reisje.
    kus

  • 28 September 2008 - 09:38

    Esmee:

    Heey meis!

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Probeer al 2 dagen een smsje naar je Thaise nummer te sturen, maar het lukt om een of andere reden niet. Achja, dan maar zo..
    Echt super dat je daar nu zit zeg, ben wel jaloers! Haha, en die arrogante negeerblik van je, die zou ik ook wel willen zien ;) Wij moesten die in China ook erg vaak opzetten.

    Nou meid, geniet van alles daar en tot het volgende verhaal!

    dikke knuffel smee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2009

Voor de laatste keer...

13 Februari 2009

Good day mates

12 Januari 2009

Vaarwel mooi Azië

21 December 2008

The Pirates of Vietnam

27 November 2008

Cambodja

Actief sinds 22 Sept. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 17387

Voorgaande reizen:

24 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: